Let op: gewijzigde IPB-regeling per 29-10-2019

In het kader van 100 jaar KLM heeft de KLM besloten dat de korting bij “IPB-Geboekt” wordt verhoogd naar 25% (was 20%).
Dit directiebesluit zal ook gelden voor de gepensioneerden.
IP Go - Staff acceptatie ICA
Om onnodige standby processen te voorkomen, worden IPB passagiers op vluchten waar de bezetting het toelaat vanaf 30 uur van tevoren geaccepteerd in de M-klasse.
Bij het  inchecken op de kiosk ontvangt u momenteel naast de boardingpass ook een involuntary downgrade voucher. Uiteraard is dit voor IPB passagiers niet van toepassing. Er wordt gewerkt aan een oplossing.
Wanneer u in het bezit bent van een boarding pass, kunt u uw bagage afgeven bij het (self service) drop off point in vertrekhal 2. Uw bagage vrijdom als IPB passagier blijft gelijk als voorheen.
Passagiers met een C-klasse prioriteit worden, wanneer de bezetting in de C-klasse het toelaat, aan de gate ge-upgrade naar de business class. We raden u aan om u hiervoor te melden bij de gate. 
Indien Passenger Services, vanwege onvoorziene omstandigheden, de stoel toch nodig heeft voor commerciële passagiers, mag de Gate agent tot aan vertrektijd de stoel weer terug vorderen.
Gebruik Travelshop
Gebruik de optie ‘Ticket aanvragen’ alleen indien u daadwerkelijk een IPB ticket wilt aanschaffen.
Indien u (alleen) de bezetting wilt opvragen gebruik dan de optie ‘Stoelbezetting opvragen’ en indien u (alleen) een ticketprijs wilt opvragen gebruik dan de optie ‘KLM ticketprijs’.
Indien u namelijk de optie ‘Ticket aanvragen’ kiest voor het opvragen van stoelbezetting en/of ticketprijs en daarna de handeling stopt of afbreekt (zonder betaling), creëert Travelshop wel een listing op een vlucht. Indien dit kort voor vertrek gebeurt, resulteert dit in een onterechte no-show of een dubbele listing omdat de betreffende passagier ook al een IPB boeking met ticket heeft.
Listings zonder betaling worden wel verwijderd, maar dit gebeurt niet direct.
IPB Geboekt en Geboekt 25% korting
Wij willen u erop wijzen dat voor de IPB Geboekt en Geboekt 25% korting strikte annulerings- en wijzigingsvoorwaarden van toepassing zijn. KLM zal in geen geval coulance toepast in geval van annulerings- en/of wijzigingskosten. 
Wij adviseren u daarom een reis- en annuleringsverzekering af te sluiten bij gebruik maken van deze tickets.
Vanwege deze strikte annulerings- en wijzigingsvoorwaarden kan wijzigen, annuleren en restitueren van deze tickets alleen na contact met Staff Travel. Dit kan niet via de commerciële kanalen.
Op deze producten is Customer First Policy van toepassing. Dit houdt in dat u binnen 24 uur na aanvraag contact moet opnemen met Staff Travel om de aanvraag kosteloos te annuleren of te wijzigen.
U kunt maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 12.30 uur telefonisch contact opnemen met Staff Travel Services via 020-2068259. E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

 

Continue to Travelshop

Real time web analytics, Heat map tracking