vgvlogonieuw

 Vereniging van Gepensioneerde Verkeersvliegers

Popup login module

Let op: gewijzigde IPB-regeling per maart 2021

U kunt maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 12.30 uur telefonisch contact opnemen met Staff Travel Services via 020-2068259.

E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Wachtwoord Travelshop.

Als het inloggen op de Travelshop niet lukt, kunt u het wachtwoord laten resetten.

Stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. o.v.v. naam en PSN-nummer en verzoek om een nieuw wachtwoord. Dit wachtwoord kunt u later veranderen in een wachtwoord naar keuze. 

Kas op Schiphol

Vanaf 19 januari 2021 is het niet meer mogelijk om een ticket cash of pin te betalen bij de centrale Kas Passenger Services op Schiphol. Betaling kan online via de Travelshop door middel van Credit Card of iDeal.

Webbrowser

Vanaf eind januari 2021 zal de webbrowser Firefox niet meer ondersteund worden. Wij raden u aan om webbrowser Google Chrome of Microsoft Edge te gebruiken voor de Travelshop.

Meereizende IPB’ers en companions tijdens COVID19

Tijdens de huidige COVID19 pandemie kunnen voor meereizende IPB’ers en/of companions bij aankomst of op de bestemming andere regels gelden dan voor crew of dienstreizigers. De meereizende IPB’er of companion dient zich op de bestemming en bij terugkeer, te houden aan de richtlijnen voor passagiers. 

Indien er kamer- en/of hotelrestricties zijn op de bestemming, dien je je als crew lid, of als meereizende IPB’er of companion, te houden aan de restricties zoals die voor ieder apart gelden. Net als volgens het reguliere IPB beleid ben je als KLM medewerker verantwoordelijk voor je meereizende IPB’er of companion.

IP Go - Staff acceptatie ICA

Om onnodige standby processen te voorkomen, worden IPB passagiers op vluchten waar de bezetting het toelaat vanaf 30 uur van tevoren geaccepteerd in de M-klasse.

Passagiers met een C-klasse prioriteit worden, wanneer de bezetting in de C-klasse het toelaat, aan de gate ge-upgrade naar de business klasse. We raden u aan om u hiervoor te melden aan de gate. Let op: C-klasse prioriteit gaat alleen over acceptatie, niet over bagage of over prioriteit bij Security. Wanneer u in het bezit bent van een boarding pass, kuntu uw bagage afgeven bij het (self service) drop off point in vertrekhal 2. Uw bagage vrijdom als IPB passagier blijft gelijk als voorheen. Let wel: indien Passenger Services, vanwege onvoorziene omstandigheden, de stoel toch nodig heeft voor commerciële passagiers, mag de Gate agent tot aan vertrektijd de stoel weer terug vorderen.

Gebruik Travelshop

Gebruik de optie ‘Ticket aanvragen’ alleen indien u daadwerkelijk een IPB ticket wilt aanschaffen.
Indien u (alleen) de bezetting wilt opvragen gebruik dan de optie ‘Stoelbezetting opvragen’ en indien u (alleen) een ticketprijs wilt opvragen gebruik dan de optie ‘KLM ticketprijs’.
Indien u namelijk de optie ‘Ticket aanvragen’ kiest voor het opvragen van stoelbezetting en/of ticketprijs en daarna de handeling stopt of afbreekt (zonder betaling), creëert Travelshop wel een listing op een vlucht. Indien dit kort voor vertrek gebeurt, resulteert dit in een onterechte no-show of een dubbele listing omdat de betreffende passagier ook al een IPB boeking met ticket heeft.
Listings zonder betaling worden wel verwijderd, maar dit gebeurt niet direct.

IPB Geboekt en Geboekt 25% korting

Wij willen u erop wijzen dat voor de IPB Geboekt en Geboekt 25% korting strikte annulerings- en wijzigingsvoorwaarden van toepassing zijn. KLM zal in geen geval coulance toepast in geval van annulerings- en/of wijzigingskosten.  

Wij adviseren u daarom een reis- en annuleringsverzekering af te sluiten bij gebruik maken van deze tickets. 
Vanwege deze strikte annulerings- en wijzigingsvoorwaarden kan wijzigen, annuleren en restitueren van deze tickets alleen na contact met Staff Travel. Dit kan niet via de commerciële kanalen.
Op deze producten is Customer First Policy van toepassing. Dit houdt in dat u binnen 24 uur na aanvraag contact moet opnemen met Staff Travel om de aanvraag kosteloos te annuleren of te wijzigen.
U kunt maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 12.30 uur telefonisch contact opnemen met Staff Travel Services via 020-2068259. E-mail: 
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Continue to Travelshop

Travelshop logo

PF

VNV logo nieuw

logo koepel gep

luchtvaartnieuws

Logo Upinthesky

BezoekBAS

 asn header3

 

Real time web analytics, Heat map tracking